LIVE

- Sjuk & krasslig
- Exalterad & glad
-Vågar inte se sista avsnittet av true blood för att jag vet att det kommer dröja ända till Juni nästa år innan s05 börjar.
- Äppelpaj med tosacasmet & vaniljsås.
- Träningssugen
- Rebecca gav dagen glädjerus, crossing my fingers.
- Förälskelse i Christoffer Söderstjerna aka Panda da Panda.
- Snyggaste byxor som aldrig kommer till använding.
- Dusch
- Kaffenarkoman
- Hinna åka till Samson innan oct.
- Fixa matkoma på Italia
- Kramas med broder till jag spricker.
- åäö i mobilen
- Bröd & smör
- Varmt ute, jag är inne.
- Mysmusik
- Nedräkning
- Börja nöta Gossip Girl?
- Hej!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja en busig parvel dock!

Absolut det ska jag göra,, :)

2011-09-13 @ 22:59:02
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0