Mycket som ska göras

Det är en hel del att bocka av på listan innan jag väl kan känna mig helt redo för flytten. Listan innehåller mest petitesser men de tycks ändå på något sätt ha en betydelse för mig. 95% av grejerna involerar mat vilket är lite skrattretande, but that's the way I am I guess. Men i helgen for vi iväg till Sthlm på en liten ''hejdå-semester'', jag, mor, far, bror & hans Sofie. Vi bodde i riktig lyx och resan gav mig ett ihållande leende långt fram till den 3e. Tjejmilen blev sprungen, nattbion genomskrattad och ni får mig att inse hur underbar familj jag egentligen har.




- Sist men inte minst, vill bara säga ''Ivar tjugofem, två femma'' wiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0