Flower print Vs. Leather

Alla tiders fredag! Sitter och väntar på att min värdmamma ska lägga småttingarna för att sedan slå mig en pling. Tidsskilnaden är trots allt hyfsat stor vilket får mig att tänka lite extra på hur jet-lagged jag väl kommer bli, spännande. Lönehelgen ligger i alla fall på andra sidan tröskeln och för min del kommer den invigas med lite jobb & sedan njuta av min sista svenska helg på bra länge. Solen skiner och löven har börjat byta till en rödare nyans. Hösten är fin, det ska jag inte sticka under stolen med. Mysfaktorn höjs ju till tusen och jag är en förbannat glad tjej för tillfället!

Kängorna är framgrävda och sommarklänningen snart nerpackad.
Blommönstret & lädret gör sig redo för separation, lovely!

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Sv: Tack sötis jätte fina bilder i inlägget! :) Vill du följa via bloglovin? :D

2011-09-25 @ 20:37:58
URL: http://byyemma.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: hah tack! :(/

2011-09-25 @ 20:40:03
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0