''Du skjuter ner mig, men jag kommer inte falla.''

Har spenderat två underbara dagar i Kalmar hos, och med, mina fina bröder. Bodde hos Anton då det blev att vi hängde ihop den storsta delen. Så många bufféer har nog min mage aldrig varit med om på så kort tid, kanske inte heller skratt.. eller tårar.♥

Love this cover

A, J & jag hann även med en sväng till stadens gym som verkligen imponerade mig, det var enormt och doften av nybyggt slog till en i ansiktet med jämna mellanrum. De sista presenterna inhandlades till min värdfamilj och även varsin till min mamma och pappa för deras födelsedagar. Så nu sitter jag här, fattig, svullen och med pirr i magen. Det är ju bara torsdag och fredag kvar, sedan smäller det.. herregud, blev faktiskt lite nervös nu när jag skrev detta.
- ttys

Kommentarer
Postat av: Jennie

så fin låt.



SV ; tusen tusen tack fina!

2011-09-29 @ 08:14:19
URL: http://makeitmatter.papper.fi
Postat av: JULIA

Finaste du! Du kommer att få det bäst och jag kommer att tänka på dig! :-)

2011-09-30 @ 08:59:20
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0