Att känna sig fri

Då är det exakt en vecka sedan tåget gick hem från tvåtusenelva års upplaga av Emmabodafestivalen. Dagarna var fyllda av underbara människor, oslagbar stämning och rent ut sagt fet musik. Jag fick möjligheten att träffa spännande människor och även lära känna redan bekanta aniskten. Det är nästan otroligt hur man kan få en sån total förändrad syn på vissa personer efter att i stort sätt levt på varandra i fyra dagar - det är något jag är glad för.


Det är äventyr som dessa som sätter ett leende på vardagens läppar.

Kommentarer
Postat av: Maja

oh tack Sofhie, du fattar inte hur lägligt den kommentaren kom :)



Ja det var mysigt, tyvärr var jag i lite dåligt skick för att orka njuta av det fullt ut, men vad gör man! :)

Jag åker den 29 augusti, så jag hopper verkligen att jag blir frisk innan dess. KRAM på dig!

2011-08-07 @ 20:53:00
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0